حمله تند رئیس حزب مردم پاکستان به سازمان بازرسی این کشور

به گزارش مجله بای بلاگ، در پی افزایش پیگیری های سازمان بازرسی پاکستان علیه فساد مالی، رئیس حزب مردم این کشور ضمن انتقادی تند گفت: رئیس این سازمان باید از شرمندگی استعفا بدهد.

حمله تند رئیس حزب مردم پاکستان به سازمان بازرسی این کشور

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان بازرسی پاکستان علیه سیاستمداران احزاب اپوزیسیون نوعی انتقام گیری است.

وی شرح داد: سازمان بازرسی پاکستان باید از عملکرد خود شرمنده باشد و رئیس این سازمان هم نباید جز استعفا به چیز دیگری بیندیشد.

بلاول بوتو اضافه نمود: ما منتظر مساعدتر شدن شرایط جسمانی شهباز شریف هستیم و به محضی که احساس کنیم او سلامتی خود را به دست آورده علیه دولت اسلام آباد اقدام خواهیم کرد.

رئیس حزب مردم پاکستان گفت: دولت پاکستان حکومت ایالت پنجاب را نیز به دست دارد و ثروتمندترین ایالت کشور روزهای بسیار سختی را به دلیل ضعف مدیریت تجربه می کند.

وی اضافه نمود: دولت اسلام آباد و اطرافیان عمران خان خود به فساد مالی گسترده دست می زنند ولی سازمان بازرسی پاکستان در مقابل آنها سکوت می کند.

بلاول بوتو خواستار رسیدگی به پرونده فساد مالی تمام افراد در پاکستان شده و گفت: نباید در جهت رسیدگی به پروندهای فساد مالی بین افراد تفاوت قائل شد.

از سوی دیگر سیاستمداران حزب حاکم پاکستان از جمله سعید مراد وزیر حمل و نقل پاکستان در پاسخ به بلاول بوتو خاطرنشان کردند: او به عملکرد سازمان بازرسی پاکستان انتقاد ندارد بلکه از این ناراحت است که علیه فاسدان مالی اقدام صورت می گیرد.

این وزیر کابینه اسلام آباد گفت: علیه مفسدان مالی در حزب نواز و حزب مردم اقدام صورت می گیرد و دولت پاکستان نشان داده که برای اقدام علیه فاسدان از حداکثر توان خود بهره خواهد برد.

گفتنی است امروز تمام املاک و اموال شاهد خاقان عباسی نخست وزیر سابق پاکستان نیز مسدود شد.

او مانند دیگر سران حزب نواز و مردم به فساد مالی متهم است و سازمان بازرسی پاکستان پرونده وی را بررسی می کند.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3359

به "حمله تند رئیس حزب مردم پاکستان به سازمان بازرسی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند رئیس حزب مردم پاکستان به سازمان بازرسی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید