داروهای جدید برای درمان کرونا آنالیز می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده گفت: مرحله دوم کارآزمایی بالینی، ایمنی و کارآیی داروهای جدید بالقوه برای کووید 19 را ارزیابی خواهد نمود.

داروهای جدید برای درمان کرونا آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده (NIH) روز سه شنبه گفت: مرحله دوم کارآزمایی بالینی، ایمنی و کارآیی داروهای جدید بالقوه برای کووید 19 را ارزیابی خواهد نمود.

در این مرحله قرار است، یک روش درمانی تحقیقاتی مبتنی بر آنتی بادی های مونوکلونال مصنوعی (mAbs) برای معالجه بیماری نیز مورد آنالیز قرار بگیرد.

محققانی که توسط موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده (NIAID) انتخاب شده اند، قرار است داوطلبانی که در حال حاضر با ویروس SARS-CoV-2 آلوده شده اند را شناسایی نمایند؛ داوطلبان باید به صورت خفیف تا متوسط به ویروس کرونا آلوده شده باشند و احتیاج به بستری در بیمارستان نداشته باشند.

از آنها دعوت می گردد به عنوان بخشی از یک کارآزمایی بالینی تصادفی با طراحی دقیق، یک آزمایش تجربی یا دارونما را انجام دهند. این آزمایش که به ACTIV-2 مشهور است، همچنین ممکن است سایر آزمایش های تجربی را بعداً تحت همان پروتکل آزمایشی آنالیز کند.

طراحی مطالعه تطبیقی است تا حداکثر انعطاف پذیری را در کوتاه ترین بازه زمانی ایجاد کند. اگر درمان آزمایشی در مرحله اول مؤثر باشد، می توان به سرعت به سوی آزمایش در گروه های بزرگتری از داوطلبان پیش رفت.

آنتونی فاوسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا می گوید: آنالیز انواع داروهای مختلف، از جمله آنتی بادی های مونوکلونال به ما یاری می نماید تا در اسرع وقت به یک درمان موثر برای مبتلایان به بیماری COVID-19 برسیم.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3560

به "داروهای جدید برای درمان کرونا آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروهای جدید برای درمان کرونا آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید