دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان به نام خود درخت می کارند خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان، برای تحقق پویش سبز درختکاری، مشارکت ماندگار به نام خود و در شهر خود درخت می کارند.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان به نام خود درخت می کارند خبرنگاران

حسن ختن لو، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و رئیس دانشگاه صنعتی همدان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کلاس ها، مجموعه های فرهنگی و انجمن های علمی دانشگاه صنعتی همدان فعال هستند.

ختن لو افزود: به همین دلیل تصمیم داریم برای تحقق پویش سبز درختکاری، مشارکت ماندگار، با استفاده از حضور حقیقی و مجازی دانشجویان به ویژه دانشجویان همدانی و تهیه نهال، درختانی را در سطح شهر دانشجویان را بکاریم؛ البته این برنامه در داخل دانشگاه هم اجرا می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: در نظر داریم با برگزاری مسابقه عکاسی، به عکس های برگزیده ای که دانشجویان از نهال های کاشته شده خود می گیرند به قید قرعه جوایزی تعلق بگیرد. ایده ای که من در این زمینه دارم و در زمان تصدی بنیاد نخبگان استان همدان هم به آن فکر می کردم، ایجاد پارکی در دانشگاه بوعلی سینا بود که در آن به یاد هر استاد بازنشسته نهالی کاشته شود.

وی گفت: این ایده در آن زمان محقق نشد، اما حالا در نظر داریم این فکر را در دانشگاه صنعتی همدان پیاده کنیم و درختانی به نام و به دست اساتید بازنشسته و شاغل و نیز کارکنان و دانشجویان بکاریم و نگهداری آن ها را هم برعهده خودشان بگذاریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6637

به "دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان به نام خود درخت می کارند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان به نام خود درخت می کارند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید