رمدسیویر ایرانی کجا توزیع می گردد و هر بیمار باید چقدر بدهد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره شرایط توزیع داروی رمدسیویر ایرانی جهت استفاده در مبتلایان کرونا شرح داد.

رمدسیویر ایرانی کجا توزیع می گردد و هر بیمار باید چقدر بدهد؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین و به نقل از ایسنا؛ دکتر حیدر محمدی درباره شرایط توزیع رمدسیویر ایرانی، گفت: مدت ها پیش داروی رمدسیویر ایرانی در داروخانه های بیمارستانی در حال توزیع است.

وی اضافه نمود: قیمت این دارو 600 هزار تومان است و با این قیمت به بیمارستان ها ارائه می گردد و هر میزان که برای بیمار استفاده گردد، در پرونده اش درج می گردد. شرکت ها این دارو را با قیمت 600 هزار تومان به مراکز درمانی ارائه می دهند و مراکز درمانی هم برای بیماران استفاده می نمایند و فکر می کنم 10 درصد هزینه آن از بیماران دریافت می گردد.

محمدی درباره میزان اثربخشی رمدسیویر در درمان کرونا گفت: هنوز به صورت قطعی اثربخشی رمدسیویر بر روی بیماری کرونا اثبات نشده است. منتها بعضی مطالعات می گویند بین 30 تا 40 درصد موثر است. البته این دارو هنوز وارد پروتکل درمانی کرونا نشده است، اما از آنجایی که متخصصان عفونی آن را تجویز می نمایند، آن را تهیه کردیم که به صورت فراوری داخلی در داروخانه های بیمارستانی توزیع می گردد.

وی درباره شرایط داروی فاویپیراویر و اکتمرا نیز گفت: این دو دارو هم هنوز وارد پروتکل درمانی کرونا نشده اند، اما فراوری داخلی آن ها وجود دارد که توزیع آن ها را هم انجام می دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4094

به "رمدسیویر ایرانی کجا توزیع می گردد و هر بیمار باید چقدر بدهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمدسیویر ایرانی کجا توزیع می گردد و هر بیمار باید چقدر بدهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید