متوقف شدن صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت متوقف خواهد شد.

متوقف شدن صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت

به گزارش خبرنگاران لرستان: مدیرکل بیمه سلامت لرستان توضیح داد: از ابتدای تیرماه سال جاری در راستای اجرای طرح برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت و سایر اقشار متوقف خواهد شد.

شاهدخت فتحی بیرانوند اضافه نمود: یک میلیون و 100 هزار نفر بیمه شده در لرستان وجود دارد و در صندوق ایرانیان هفت هزار و 530 نفر، سایر اقشار 70هزار و 800 نفر و کارکنان دولت 131 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند.

وی ادامه داد: حذف تدریجی دفترچه های سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه در صندوق بیمه همگانی و از اول خرداد ماه صندوق بیمه روستاییان و عشایر شروع شده است و بیمه شدگان بدون احتیاج به برگه دفترچه جهت انجام ویزیت و دریافت خدمات صرفا با ارایه کد ملی، شناسنامه یا صفحه اول دفترچه که حاوی اطلاعات بیمه شده می باشد از خدمات تشخیصی درمانی بهره مند گردند.

فتحی بیرانوند توضیح داد: بیمه شدگان به منظور برخورداری از خدمات بیمه ای می توانند قبل از مراجعه به مطب از با استفاده از کد دستوری از اعتبار دفاتر بیمه ای خود آگاه شوند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان اظهار کرد: یمه شدگان به هیچ وجه دغدغه دسترسی به سوابق درمانی خود را نداشته باشند و می توانند به وسیله سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت که برای بیمه شدگان طراحی و راه اندازی شده سوابق درمانی و بیمه ای خود را مشاهده نمایند و از ارایه خدمات سازمان بیمه سلامت آگاه شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7689

به "متوقف شدن صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متوقف شدن صدور دفترچه بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید