نحوه بستن چادر مسافرتی

به گزارش مجله بای بلاگ، نحوه بستن چادر مسافرتی؛ چگونه چادر مسافرتی را ببندیم؟ با انتخاب چادر مسافرتی مناسب سفری خوش را برای خود و خانواده رقم می زنید در عوض با انتخاب نامناسب لذتی فراموش نشدنی را به بدترین خاطرات تبدیل می کنید. با مطالعه در مورد کیفیت و قابلیت های چادر مسافرتی می توانید در شرایط حساس از امنیتی بی نظیر بهره برید. با کمی دقت متوجه می شویم که چادر مسافرتی یکی از اصلی ترین لوازم سفر محسوب می شود. ما در این جا با بیان توصیه هایی شما را در خرید چادری راحت و ایمن راهنمایی می کنیم.

نحوه بستن چادر مسافرتی

خبرنگاران| برای خیلی از ما پیش آمده است که به سفر رفته ایم و چادر زده ایم، اما بعد از این که اسفرمان تمام شده است، برای تا کردن چادر ماتم زده شده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه تا زدن و بستن چادر مسافرتی را فرا بگیرید.

نتخاب نامناسب چادر سفر می تواند طبیعت گردی شما را با دردسر های مختلفی همراه کند که حداقل آن برگشتن از سفر و یا مراجعه به یک مسافرخانه ارزان قیمت و بی کیفیت با کوله باری از خاطرات بد است! اما در عوض اگر کمی وقت صرف مطالعه انواع، کیفیت و قابلیت های مختلف چادر کنید می توانید در شرایط حساس و در یک شب بارانی و سرد از این که چنین چادر مقاوم و مطلوبی دارید به خود ببالید!

نحوه جمع کردن چادر مسافرتی

شاید نمی دانید که چگونه چادر مسافرتی را جمع کنید ولی ما به شما میگوییم که این کار بسیار آسان بوده و شما با مطالعه مطلب زیر میتوانید به راحتی نحوه جمع کردن چادر مسافرتی را یاد بگیرید.

1. درب چادر را باز می کنیم سپس ضلع پشت در را به داخل فشار می دهیم تا چادر کتابی گردد.

2. دو دست را زیر قسمتی که چادر دو رنگ شده قرار می دهیم.

3. چادر را 90 درجه به جلو خم می کنیم. (مانند رکوع)

4. دو دست را به هم نزدیک می کنیم. (در همان حالت 90 درجه)

5. بعد از نزدیک کردن دو دست دو لبه چادر را با یک دست می گیریم.

6. نوک چادر را با یک دست می گیریم و به داخل می کشیم.

7. با دست فنر های چادر را به طرف پایین فشار می دهیم تا چادر به حالت دایره کامل گردد.

8. درمرحله آخر چادر که جمع شده را بین دوپا قرارداده وکیف را روی سر چادر می کشیم.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

با انتخاب چادر مسافرتی مناسب سفری خوش را برای خود و خانواده رقم می زنید در عوض با انتخاب نامناسب لذتی فراموش نشدنی را به بدترین خاطرات تبدیل می کنید. با مطالعه در مورد کیفیت و قابلیت های چادر مسافرتی میتوانید در شرایط حساس از امنیتی بی نظیر بهره برید. با کمی دقت متوجه می شویم که چادر مسافرتی یکی از اصلی ترین لوازم سفر محسوب می گردد. ما در این جا با بیان توصیه هایی شما را در خرید چادری راحت و ایمن راهنمایی می کنیم.

1. سهولت نصب

اولین فاکتوری که به نظر خریدار چادر های مسافرتی فنری می رسد در مورد نصب آن می باشد این چادر ها در کمتر از 2 دقیقه برپا گشته و به آسانی بسته می گردد در صورتی که روش صحیح بستن آن را آموزش ببینید عمر چادر بیشتر می گردد.

2. ظرفیت چادر

برای مثال اگر شما خانواده ای 2 تا 4 نفره هستید چادر با ظرفیت 8 نفره برای شما کافی است. شاید اولین نکته ای که به ذهن خریدار برسد که چرا 8 نفره؟ در جواب این سوال گفته می گردد وسایلی که به درون چادر برده می گردد نیاز به فضا دارد پس به این نکته نیز توجه داشته باشید.

3. ارتفاع چادر

در هنگام خرید چادر به این موضوع توجه داشته باشید که چادر هایی با ارتفاع حداقل 170 سانتی متر مناسب شماست.

4. جنس چادر و دیگر اجزای آن

آخرین و اساسی ترین نکته برای خرید چادر مسافرتی مناسب جنس چادر واجزای به کار رفته در آن می باشد. جنس پارچه باید طوری باشد که از نفوذ باران به داخل جلوگیری کند و حالت ضد آب داشته باشد. این فاکتور بسیار مهم در پارچه ها با درجه تراکم مختلف دیده می گردد که باعث تفاوت قیمت می گردد. در این جا به نکته ای بسیار مهم اشاره می کنیم که اگر چادر ضد آب باشد از بیرون به داخل رطوبت نفوذ نمی کند پس هوای حاصل از دم و بازدم داخل چادر را هم به بیرون انتقال نمی دهد. در این حالت چادر مرطوب می گردد و موجب نارضایتی افراد داخل آن می گردد.

شرایط نگهداری چادر مسافرتی

  • قبل از بر پایی چادر، حصیر یا پارچه ای برای جلوگیری از آسیب دیدن چادر زیر آن پهن کنید.
  • از روشن نمودن منقل یا آتش درون چادر خود داری نمائید زیرا با تولید گاز سمی موجب گاز گرفتگی افراد داخل چادر می گردد.
  • اگر بر اثر بارندگی یا عوامل دیگر چادر خیس گشت در اسرع وقت آن را بر پا کرده تا خشک گردد.
  • برای تمیز کردن چادر از پارچه مرطوب استفاده نمائید.
  • برای جمع کردن چادر از روش صحیح آن استفاده نمائید تا فنرهای آن آسیبی نبیند.
  • با چادر خود مهربان باشید برای جمع کردن آن هرگز پای خود را بر قسمت کلاهک یا بالای چادر نگزارید زیرا باعث زخمی کردن آن می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6795

به "نحوه بستن چادر مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه بستن چادر مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید