ابلاغ شرط بانک مرکزی برای اعطای هرگونه تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران:اعطای هر گونه تسهیلات به اشخاص حقیقی /حقوقی صرفاً پس از تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه متمرکز الکترونیکی تسهیلات و تعهدات (سمات) و دریافت شماره پیگیری از سامانه مذکور، مجاز خواهد بود.

ابلاغ شرط بانک مرکزی برای اعطای هرگونه تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس بخشنامه روز گذشته بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور، اعطای هر گونه تسهیلات به اشخاص حقیقی /حقوقی صرفاً پس از تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه متمرکز الکترونیکی تسهیلات و تعهدات (سمات) و دریافت شماره پیگیری از سامانه مذکور، مجاز خواهد بود.

در متن این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره 42162 .98 مورخ 1398.2.15 به منظور تقویت نظارت بر کمیت، کیفیت و نحوه مصرف تسهیلات اعطایی نظام بانکی، به اطلاع می رساند اعطای هر گونه تسهیلات به اشخاص حقیقی /حقوقی صرفاً پس از تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه متمرکز الکترونیکی تسهیلات و تعهدات (سمات) و دریافت شماره پیگیری از سامانه مذکور، مجاز خواهد بود.

لازم به ذکر است بانک ها و موسسات اعتباری موظفند کنترل های داخلی مقتضی برای حصول اطمینان از اجرای مراتب فوق را پیاده سازی و اجرا نمایند و بدیهی است در صورت قصور، با متخلفان حسب مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3328

به "ابلاغ شرط بانک مرکزی برای اعطای هرگونه تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شرط بانک مرکزی برای اعطای هرگونه تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید